Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Бучик С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Рябцев В. В. Методика оцінки воєнно-політичної обстановки в державі [Електронний ресурс] / В. В. Рябцев, С. С. Бучик, С. О. Соболенко // Сучасні інформаційні технології у сфері безпеки та оборони. - 2011. - № 1-2. - С. 138-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sitsbo_2011_1-2_32
| 2. |
Юдін О. К. Концептуальний аналіз уразливості Державних інформаційних ресурсів [Електронний ресурс] / О. К. Юдін, С. С. Бучик // Наукоємні технології. - 2013. - № 3. - С. 299-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2013_3_12
| 3. |
Юдін О. Правові аспекти формування системи державних інформаційних ресурсів [Електронний ресурс] / О. Юдін, С. Бучик // Безпека інформації. - 2014. - Т. 20, № 1. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bezin_2014_20_1_15 Проведено аналіз існуючого нормативно-правового та законодавчого забезпечення, вітчизняних і міжнародних стандартів галузі інформатизації держави й суспільства. Розглянуто питання, що регламентують зміст та визначення понять інформаційних ресурсів, національних і державних інформаційних ресурсів. Проведено порівняльний аналіз змістовного наповнення та технологій організації державних інформаційних ресурсів, а також розглянуто загальносформовану систему та найбільш поширені класифікації інформаційних ресурсів державних підприємств, організацій і установ. На основі проведених досліджень надано розширене визначення державним інформаційним ресурсам, їх реєстру, депозитарію (в т.ч. електронним) та загальній системі держави, що їх поєднує.
| 4. |
Юдін О. К. Методологія побудови класифікатора загроз державним інформаційним ресурсам [Електронний ресурс] / О. К. Юдін, С. С. Бучик, А. В. Чунарьова, О. І. Варченко // Наукоємні технології. - 2014. - № 2. - С. 200-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2014_2_11
| 5. |
Юдін О. Загрози державним інформаційним ресурсам: терміни та визначення [Електронний ресурс] / О. Юдін, С. Бучик // Захист інформації. - 2014. - Т. 16, № 2. - С. 121-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zi_2014_16_2_6
| 6. |
Бучик С. Спектрофотометричні та люмінесцентні властивості поліметинових барвників на поверхні гібридних плівок [Електронний ресурс] / С. Бучик, A. Іщенко, О. Тананайко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Хімія. - 2014. - Вип. 1. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknyx_2014_1_13
| 7. |
Бучик С. С. Оцінка функціональних профілів загроз державним інформаційним ресурсам [Електронний ресурс] / С. С. Бучик // Проблеми створення, випробування, застосування та експлуатації складних інформаційних систем. - 2014. - Вип. 9. - С. 146-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psvz_2014_9_18
| 8. |
Сігарьова Д. Д. Напрями вирішення проблеми глободерозу картоплі в північно–східному регіоні України [Електронний ресурс] / Д. Д. Сігарьова, Н. С. Кожушко, С.В. Бучик, Н. Я. Сільчак // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Агрономія і біологія. - 2014. - Вип. 3. - С. 233-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_agro_2014_3_60
| 9. |
Юдін О. К. Автоматизована система як об`єкт "триєдиної” системи захисту інформації [Електронний ресурс] / О. К. Юдін, С. С. Бучик, О. І. Варченко // Вісник Інженерної академії України. - 2014. - Вип. 2. - С. 146-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Viau_2014_2_34
| 10. |
Юдін О. Методологія захисту державних інформаційних ресурсів. Порівняльний аналіз основних термінів та визначень [Електронний ресурс] / О. Юдін, С. Бучик // Захист інформації. - 2015. - Т. 17, № 3. - С. 218-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zi_2015_17_3_7 Здійснено порівняльний аналіз основних термінів та визначень згідно з керівними документів з питань захисту інформаційних ресурсів та введених авторами в попередніх дослідженнях. До таких термінів та визначень авторами віднесено та розглянуто в статті: державні інформаційні ресурси, загроза державним інформаційним ресурсам, національні інформаційні ресурси, національні електронні інформаційні ресурси, система національних інформаційних ресурсів, система державних інформаційних ресурсів, державні електронні інформаційні ресурси, реєстр електронних державних інформаційних ресурсів, депозитарій електронних державних інформаційних ресурсів, атака на державні інформаційні ресурси, метод подвійної трійки захисту, загрози нормативно-правового спрямування, загрози організаційного спрямування, загрози інженерно-технічного спрямування, ідентифікатор об'єкта. Запропоновано ці терміни та визначення покласти в основу стандарту або нормативного документу з технічного захисту інформації щодо термінології в галузі захисту державних інформаційних ресурсів.
| 11. |
Бучик С. Методологія аналізу ризиків дерева ідентифікаторів державних інформаційних ресурсів [Електронний ресурс] / С. Бучик // Захист інформації. - 2016. - Т. 18, № 1. - С. 81-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zi_2016_18_1_12 Викладено методологію аналізу ризиків дерева ідентифікаторів державних інформаційних ресурсів. Продемонстровано, що фактично місце аналізу ризиків інформаційної безпеки на державному рівні не визначено, що в свою чергу обумовлює актуальність проведення досліджень за вказаною тематикою. Окреслена методологія побудована на основі вперше запропонованих автором двох методів: методу визначення рівня ризику застосування певних контрзаходів щодо визначених ресурсів, яка реалізує раніше представлену автором методологію "подвійної трійки захисту"; методу кластеризації ризиків на основі транзитивного замикання бінарного відношення активів, яка дозволяє шляхом розбиття за відповідними <$E alpha>-рівнями одержати кластери державних інформаційних ресурсів, які згруповані за рівнями ризику. В результаті цього виникає можливість прослідити порядок об'єднання у кластери державних інформаційних ресурсів для подальшого їх аналізу, що може здійснюватись шляхом подальшого одержання оптимального <$E alpha>-рівня, нижче якого ризик є допустимим. Другий метод є логічним доповненням першого, причому при оцінюванні ризиків інформаційної безпеки достатньою умовою є використання лише першого методу.
| 12. |
Юдін О. К. Принципи побудови комплексної системи захисту державних інформаційних ресурсів [Електронний ресурс] / О. К. Юдін, С. С. Бучик // Наукоємні технології. - 2015. - № 1. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2015_1_5
| 13. |
Юдін О. К. Класифікація загроз державним інформаційним ресурсам інженерно-технічного спрямування. Методологія побудови класифікатора [Електронний ресурс] / О. К. Юдін, С. С. Бучик // Наукоємні технології. - 2015. - № 2. - С. 188-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2015_2_14 Проведено узагальнений авторами аналіз власних останніх досліджень та публікацій за тематикою побудови методології класифікатора загроз державним інформаційним ресурсам. Вказано, що підгрунтям для формування "Класифікатора загроз державним інформаційним ресурсам" є запропонований авторами метод "подвійної трійки захисту" інформаційних ресурсів, основою якого є дві платформи захисту. Перша платформа інформаційної безпеки - складові, що підлягають захисту (властивості інформації): конфіденційність; цілісність; доступність. Друга платформа інформаційної безпеки - складові, що реалізують систему захисту (методи та засоби): нормативно-правові; організаційні; інженерно-технічні. Показано місце загроз державним інформаційним ресурсам нормативно-правового спрямування в загальній системі класифікатора. Здійснено уточнення семантики класифікатора з урахуванням поділу загроз на стратегічні, до яких відносяться загрози, що стосуються питань національної безпеки, відсутності або невиконання цільових програм чи доктрин, послаблення галузевих взаємозв'язків органів державної й законодавчої влади, тощо та тактичні, що направлені безпосередньо на інформаційні системи обробки, зберігання і передачі державних інформаційних ресурсів. Визначено загрози нормативно-правового спрямування з урахуванням досвіду авторів, існуючої нормативно-правової бази та інших джерел інформації. Для здійснення подальшої кодифікації надалі кожну загрозу віднесено до певних параметрів: за джерелом загрози; за відношенням до інформаційного об'єкту; за характером загрози; за структурою впливу; за рівнем впливу. Намічено напрямки подальших досліджень, які мають бути направлені на визначення загроз організаційного та інженерно-технічного спрямування. Вказано на необхідність подальшого вдосконалення нормативної бази з метою захисту державних інформаційних ресурсів.
| 14. |
Юдін О. К. Концептуальна модель інформаційної безпеки державних інформаційних ресурсів [Електронний ресурс] / О. К. Юдін, С. С. Бучик // Наукоємні технології. - 2014. - № 4. - С. 462-466. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2014_4_15
| 15. |
Юдін О. К. Технологія побудови та захисту українського сегмента дерева ідентифікаторів державних інформаційних ресурсів на основі ризик-менеджменту [Електронний ресурс] / О. К. Юдін, С. С. Бучик // Захист інформації. - 2016. - Т. 18, № 2. - С. 107-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zi_2016_18_2_5 Вперше представлено технологію побудови та захисту українського сегмента дерева ідентифікаторів державних інформаційних ресурсів на основі ризик-менеджменту. Ця технологія базується на дослідженнях, які були проведені авторами раніше, і пов'язана з вперше розробленою методологією побудови класифікатора загроз державним інформаційним ресурсам; з проведеним аналізом світового дерева ідентифікаторів інформаційних ресурсів та місцем в ньому українського сегмента ідентифікаторів об'єктів; розробленою авторами структурно-логічною моделлю організації ієрархічної гілки кодів-вузлів українського сегмента ідентифікаторів об'єктів державних органів; розробленими моделями та принципами інформаційної безпеки, методами та моделями реалізації системи управління інформаційною безпекою державних інформаційних ресурсів; розробленими теоретичними основами та методологією аналізу ризиків дерева ідентифікаторів державних інформаційних ресурсів тощо. Впровадження цієї технології повинно стати об'єднавчим фактором для узагальнення досвіду побудови захисту державних інформаційних ресурсів в країні на основі ризик-менеджменту та підходів, які не суперечать міжнародним стандартам.
| 16. |
Юдін О. Класифікація загроз державним інформаційним ресурсам нормативно-правового спрямування. Методологія побудови класифікатора [Електронний ресурс] / О. Юдін, С. Бучик // Захист інформації. - 2015. - Т. 17, № 2. - С. 108-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zi_2015_17_2_4 Проведено узагальнений авторами аналіз власних останніх досліджень та публікацій за тематикою побудови методології класифікатора загроз державним інформаційним ресурсам. Вказано, що підгрунтям для формування "Класифікатора загроз державним інформаційним ресурсам" є запропонований авторами метод "подвійної трійки захисту" інформаційних ресурсів, основою якого є дві платформи захисту. Перша платформа інформаційної безпеки - складові, що підлягають захисту (властивості інформації): конфіденційність; цілісність; доступність. Друга платформа інформаційної безпеки - складові, що реалізують систему захисту (методи та засоби): нормативно-правові; організаційні; інженерно-технічні. Показано місце загроз державним інформаційним ресурсам нормативно-правового спрямування в загальній системі класифікатора. Здійснено уточнення семантики класифікатора з урахуванням поділу загроз на стратегічні, до яких відносяться загрози, що стосуються питань національної безпеки, відсутності або невиконання цільових програм чи доктрин, послаблення галузевих взаємозв'язків органів державної й законодавчої влади, тощо та тактичні, що направлені безпосередньо на інформаційні системи обробки, зберігання і передачі державних інформаційних ресурсів. Визначено загрози нормативно-правового спрямування з урахуванням досвіду авторів, існуючої нормативно-правової бази та інших джерел інформації. Для здійснення подальшої кодифікації надалі кожну загрозу віднесено до певних параметрів: за джерелом загрози; за відношенням до інформаційного об'єкту; за характером загрози; за структурою впливу; за рівнем впливу. Намічено напрямки подальших досліджень, які мають бути направлені на визначення загроз організаційного та інженерно-технічного спрямування. Вказано на необхідність подальшого вдосконалення нормативної бази з метою захисту державних інформаційних ресурсів.
| 17. |
Бучик С. С. Методика оцінювання інформаційних ризиків в автоматизованій системі [Електронний ресурс] / С. С. Бучик, С. В. Мельник // Проблеми створення, випробування, застосування та експлуатації складних інформаційних систем. - 2015. - Вип. 11. - С. 33-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psvz_2015_11_6
| 18. |
Юдін О. К. Теоретичні основи визначення стандартних функціональних профілів захищеності автоматизованої системи від несанкціонованого доступу [Електронний ресурс] / О. К. Юдін, С. С. Бучик, С. В. Мельник // Наукоємні технології. - 2016. - № 2. - С. 195-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2016_2_11
| 19. |
Юдін О. Система термінів та визначень методології захисту державних інформаційних ресурсів [Електронний ресурс] / О. Юдін, С. Бучик // Безпека інформації. - 2016. - Т. 22, № 3. - С. 289-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bezin_2016_22_3_10 Запропоновано систему термінів та визначень методології захисту державних інформаційних ресурсів у порівнянні їх з тими, що використовуються в керівних документах з питань захисту інформаційних ресурсів та введеними авторами в попередніх дослідженнях. До таких термінів та визначень віднесено та розглянуто наступні: державні інформаційні ресурси, загроза державним інформаційним ресурсам, національні інформаційні ресурси, національні електронні інформаційні ресурси, система національних інформаційних ресурсів, система державних інформаційних ресурсів, державні електронні інформаційні ресурси, реєстр електронних державних інформаційних ресурсів, депозитарій електронних державних інформаційних ресурсів, атака на державні інформаційні ресурси, метод "подвійної трійки захисту", загрози нормативно-правового спрямування, загрози організаційного спрямування, загрози інженерно-технічного спрямування, ідентифікатор об'єкта, об'єкти загроз державним інформаційним ресурсам, джерела загроз державним інформаційним ресурсам, уразливості державних інформаційних ресурсів, ризик реалізації загрози державним інформаційним ресурсам, цілі джерел загроз державним інформаційним ресурсам, джерела відомостей про державні інформаційні ресурси, способи неправомірного оволодіння державними інформаційними ресурсами (способи доступу до державних інформаційних ресурсів), напрями захисту державних інформаційних ресурсів, способи захисту державних інформаційних ресурсів, засоби захисту державних інформаційних ресурсів, комплексна система захисту державних інформаційних ресурсів. Запропоновано ці терміни та визначення покласти в основу для формування нормативного документа в галузі захисту державних інформаційних ресурсів.
| 20. |
Юдін О. К. Особливості адміністрування та менеджменту в публічному управлінні державними інформаційними ресурсами [Електронний ресурс] / О. К. Юдін, С. С. Бучик, Р. В. Зюбіна, Ю. С. Авраменко // Наукоємні технології. - 2016. - № 4. - С. 395-404. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2016_4_7
| | |
|
|